❤°。﹒Cow Cow Angel 自白.. ♪♫ ♬

輕熟女既年紀, 一副童工外貌, 到底生活會還上咩因難? ♪♫ ♬

13 11月 2014

韓式啤酒燴牛肋條


可憐的牛肋條

本想用佢同白蘿蔔一齊恂情, 就俾我拆散左...啪左白蘿蔔落肚都仲未食佢

係網上揾食譜幫佢解決, 食譜話要茄膏

之前行街係ccsuper 見$8.9, 但驚買左又唔用, 所以無買.......

今日專程去吉豬島....$11.5我又唔捨得貴左

放工去埋百記....$14.9....我放棄啦 XDDDD

原食譜要用茄膏我又無, 咁點呢....

最後我拎左支759買既韓式醬做, 食譜要加水加啤酒, 但我吱啤實在太大支

唔用又哂, 代替埋水, 嗯~~~亂打亂撞, 煲野又幾好味喎 XDDD

而家d汁食淨左我都留起打算放d水餃落去食埋去 >3<

食譜:

牛肋條一包, 洋蔥一個切粗條, 甘筍2-3條切粒, 蒜頭2粒切片, 蕃茄一個切件,, 香葉幾片

調味:

啤酒, 韓式醃醬, 牛湯粒, 鹽, 黑糊椒, 麵粉約15g

做法:

1) 牛肋條跑活水 (凍水落肉煲至滾), 倒去血水, 洗淨, 牛肋條切粒備用

2) 加少許油於煲中, 將牛肋條粒加鹽加黑胡椒煎至2邊金黃, 盛起

3) 於同一煲中放入洋蔥炒香, 放入蒜頭爆香後, 拿起一半洋蔥

4) 分幾次放入麵粉炒勻 (此動作令汁可以煲得濃調d)

5) 放入牛肋條, 加入約2湯匙韓式醬料, 啤酒倒至蓋過牛肉面

6) 再放入牛湯粒, 香葉, 紅蘿蔔, 加上鍋蓋加熱至滾, 細火煮約10分鐘後熄火, 焗30分鐘

7) 再煲滾再熄火, 重覆2次, 最後一次加入蕃茄和餘下洋蔥, 滾熱即成

P.S. 
i) 牛肋條比較多油脂, 煲的時候如見有肥油請兜掉

ii) 請試味, 煮飯無一個特定基準, 材料會增加或減少, 調味時請自行判斷加鹽加水或加糖

iii) 汁料不夠濃調, 可用麵粉加少許水/煲中的汁 (冷) 開均, 再落煲煲, 或最後一次開蓋用中火令水份蒸發, 但要小心煲濃餸

iv) 由於紅蘿蔔已有甜味, 不用加糖汁己有甜甜的味道

v) 我使用的是韓國帶點辣的醬料, 冬天食熱熱辣辣好惹味呢~~~

vi) 食譜是要加入水的, 但我全用哂啤酒代替, 如不喜歡太多啤酒麥味, 可改啤酒和水比率為3:2

沒有留言:

張貼留言